tirsdag den 1. januar 2013

Farvel 2012 og Go'dag 2013..!

Det er med meget blandet følelser min krop at jeg siger farvel til 2012 og hej til 2013..

Farvel til det bedste år i mit voksen liv.
Farvel til et år der har været intet mindre end fantastisk.
Farvel til et år hvor jeg har nedbrudt så mange af mine egne grænser.

Goddag til et nyt og spændende år med nye udfordringer.
Goddag til et år hvor jeg allerede nu ved der kommer til at ske MANGE spændende ting.
Men desværre også et år hvor jeg skal sige farvel til min dejlige mand i 6 mdr. Da han skal udsendes til Afghanistan, til Aug.

Jeg sidder med det største smil på mine læber og tænker tilbage på et år, der i den grad har været med til at definere mig som menneske, kvinde, (kommende) lærer, kone og meget andet. 2012 bød på udfordringer af forskellige størrelser og arter.
Jeg har fået lavet min blog som har fået størrer succes end jeg OVERHOVEDET HAVDE TURDE HÅBE PÅ!!! SÅ TAK TIL JER SKØNNE SKØNNE MENNESKER for at være med til at gøre min hverdag lidt sjovere og hyggeligere ved at skrive indlæg der faktisk bliver læst. Jeg håber at i fortsat vil hjælpe mig med at give mig denne glæde, og gøre det hyggeligt at skrive indlæg til jer :D Jeg håber også i vil blive endnu bedre til at hjælpe mig med at sprede mit budskab.??
Jeg får tårer i mine øjne ved tanken om at et sådant fantastisk år allerede er slut, 2012 måtte gerne have fotsat lidt længere for min skyld. :)

Men som sagt ved jeg at 2013 også bliver et spændende år. Til dels takket være min skønne veninde Helena, der har lovet at lave en masse sjove ting med mig.. :D Og allerede nu er jeg tilmeldt en masse løb, så det skal nok blive godt :D
Pt. er det første, Berlin halvmarathon, som jeg er rigtig spændt på, da jeg aldrig har været i Berlin.. <3

Men jeg håber i alle kom godt ind i år 2013 (ligegyldig viden: 2013 er første gang siden 1987 at alle tallene har været forskellige ;)   ) Personlig fik jeg en klump i halsen, våde øjne og en knude i maven over årsskiftet, men vil jo ikke sende  min mand derned, og.. - .. ja blev bare rigtig sentimental :) Men et på mange områder perfekt år er slut og jeg følte mig slet ikke klar til dette endnu - og gør det egentlig stadig ikke..

Masser af kærlighed fra jeres Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar