tirsdag den 15. januar 2013

Maxim protein til kvinder..

Så er der godt nyt for os kvinder der godt kan bruge nogle flere proteiner i vors hverdag. Personligt har jeg ikke været den store fan, da jeg synes det blev så melet i munden hvis pulveret kom i vand eller mælk. MEN MEN MEN heldigvis har Maxim gjort det let for sådan en som mig, de har nemlig lavet en ny protein pulver "rasberry and strawberry shake" på pakken står der at den skal blandes med mælk eller vand, men jeg har fundet en måde at bruge den på så jeg nyder at drikke det. Jeg laver en smoothie:

1 stor banan
2 dl skyr (hindbær og vanilie)
En håndfuld frosne jordbær
2/3 protein pulver
en slat appelsin juice (alt efter hvor tynd du vil have den og gerne frisk presset)

blendes og nydes.. ;)

Jeg er personligt blevet stor fan af denne pulver.
Ligger billede op hurtigst muligt, men siden driller lidt lige nu.
http://www.maxim.dk/produkter/proteinpulver/pink+protein+smoothie+-+hindbaer+6x240g.ashx så indtil da, her er siden og billedet.. ;)
God fornøjelse -Hipfitnessmama

1 kommentar:

  1. i opskriften skal der selvfølgelig stå 2/3 MEDFØLGENDE SKE pulver ;)

    SvarSlet